ΣΥΝΕΚ Λάρισας: Οι θέσεις του βουλευτή κ. Κόκκαλη βρίσκονται σε πλήρη αντίθεση με τις θέσεις των εκπαιδευτικών

0

Οι Ομοσπονδίες Δασκάλων και Καθηγητών, τα Πρωτοβάθμια σωματεία εκπαιδευτικών έχουν επανειλημμένως καταγγείλει την πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας για την άκρως αντιδημοκρατική, αυταρχική και αλαζονική συμπεριφορά της απέναντι στους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές, τους γονείς και για το θέμα της μετατροπής σχολείων σε Πρότυπα και Πειραματικά.

Όσον αφορά στα πρότυπα σχολεία, διαφωνούμε κάθετα με τα σχολεία «ελίτ» για λίγους άριστους μαθητές, καθώς μόνιμο αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας είναι τα δημόσια ποιοτικά σχολεία για όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριες. Η ίδρυση προτύπων σχολείων αποτελεί μία εκ των προτέρων κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων. Το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση επιμένουν εμμονικά στον αντιεπιστημονικό διαχωρισμό των μαθητών με τα Πρότυπα σχολεία, θέλοντας να δημιουργήσουν μία «ελίτ» μαθητών, που τίποτα δεν έχει να προσφέρει στην παρεχόμενη εκπαίδευση.

Η προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων δεν είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθεί η διαφοροποίηση, η πολυκατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων και δεν έχει καμία σχέση με την αναγκαία αναβάθμιση όλων των σχολείων..

Υπενθυμίζουμε πως:

Η μετατροπή των σχολείων έγινε παρά τις αντίθετες αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων

Διαλύονται οι εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών

Έχουμε κατηγοριοποίηση σχολείων

Η χρηματοδότηση των σχολείων αυτών γίνεται και από χορηγίες, δωρεές, επιχορηγήσεις, από εταιρίες, επιχειρηματίες, που δρουν ανεξέλεγκτα στο χώρο του σχολείου παρεμβαίνοντας στη συνείδηση των μαθητών

Ισχύει διαφοροποιημένο πρόγραμμα σπουδών

Οι μαθητές και οι οικογένειές τους δε γνωρίζουν πού θα φοιτήσουν τα παιδιά

Επιβάλλεται η πιο σκληρή αξιολόγηση

Βασικές διαδικασίες του σχολείου περνούν σε εξωσχολικούς και άρα αναρμόδιους φορείς.

Το Υπουργείο δεν έλαβε υπόψη στον παραμικρό βαθμό τις θέσεις των Ομοσπονδιών που αφορούν στα Πειραματικά σχολεία.

Σε μία συγκυρία κατά την οποία η ΝΔ σαν έτοιμη από καιρό καταδικάζει σε εργασιακό μεσαίωνα τους εργαζόμενους καταπατώντας κεκτημένα δικαιώματα στην εργασία και τη συνδικαλιστική δράση, η στάση του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κ. Κόκκαλη βρίσκεται σε αντίθεση με την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών σωματείων, των ενώσεων γονέων, των μαθητών. Η στήριξή του στα Π/ΠΣ, συνοδευόμενη μάλιστα από την αγωνία του για την αύξησή τους, αποδεικνύεται εν τέλει υποστηρικτική στην αντιεργατική και αντιεκπαιδευτική επιθετική στάση της ΝΔ ενάντια στους εργαζόμενους και το δημόσιο σχολείο.

Επέλεξε με τη στάση του αυτή να ταχθεί απέναντι στα συνδικάτα, εκφράζοντας τις ίδιες ιδεοληπτικές θέσεις με το κυβερνόν κόμμα.

Δεν προκύπτει από πουθενά «ανταγωνισμός» των εκπαιδευτικών κοινοτήτων των νομών Λάρισας και Μαγνησίας για το πού θα μετατραπούν περισσότερα σχολεία σε Πρότυπα και Πειραματικά.

Δεν προκύπτει από πουθενά διακαής πόθος της εκπαιδευτικής κοινότητας του νομού μας για ίδρυση Πρότυπων σχολείων.

Οι εκπαιδευτικοί και εν μέσω πανδημίας κρατήσαμε όρθιο το Δημόσιο Σχολείο χωρίς καμιά στήριξη από το Υπουργείο. Προσωπικές πολιτικές που παίζουν με τις ζωές εκπαιδευτικών, μαθητών και των οικογενειών τους θα μας βρίσκουν απέναντί τους!

ΣΥΝΕΚ Λάρισας

Σχόλια απενεργοποιημένα.

Powered by themekiller.com