ΣΥΝ.Ε.Κ. ΛΑΡΙΣΑΣ: ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ

0

Καταγγέλλουμε την παρατεταμένη υποστελέχωση των σχολείων και την πρωτοφανή ύπαρξη 50 και πλέον κενών στο νομό Λάρισας, μήνα Νοέμβρη πια. Οι μαθητές στερούνται πολλές ώρες διδασκαλίας και μαθήματα έχουν μείνει ακάλυπτα ακόμη και στο κέντρο της Λάρισας.

——————————————————————–

Θεωρούμε ότι η στάση αυτή ανετοιμότητας και υποτίμησης του προβλήματος από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας οδηγεί στην απαξίωση της δημόσιας εκπαίδευσης και στον κλονισμό της εμπιστοσύνης της κοινωνίας προς το δημόσιο χαρακτήρα της, που κατά βολικό τρόπο ικανοποιεί τα σχέδια της νεοφιλελεύθερης πολιτικής που κλείνει το μάτι στους ιδιώτες.

Η υποστελέχωση των σχολείων σαφώς σχετίζεται με την αδιοριστία. Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση τηρεί σιγή ιχθύος για τους 10.500 διορισμούς στη Γενική Εκπαίδευση και φυσικά η μη ίδρυση και κατανομή των οργανικών θέσεων ανά βαθμίδα εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή δεν ευαγγελίζεται καμία πρόοδο για τους 4.500 διορισμούς στον ευαίσθητο αυτό τομέα.

Την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων υπονόμευσε επίσης η πίεση που άσκησε με έγγραφη προειδοποίησή της η ΠΔΕ Θεσσαλίας για άμεσες συγχωνεύσεις τμημάτων σε τουλάχιστον 5 σχολεία, ζητώντας την αυστηρή τήρηση των 27 μαθητών στα τμήματα, ανατρέποντας σε αντιπαιδαγωγική κατεύθυνση στα τέλη Οκτώβρη την ομαλή ροή της μαθησιακής διαδικασίας με αλλαγές στις αναθέσεις και αιφνίδιες μεταβολές στην εργασιακή κατάσταση των εκπαιδευτικών, αρκετοί από τους οποίους ήδη μετακινούνται σε περισσότερα των 3 σχολεία. Η κάλυψη των κενών μέσω των συγχωνεύσεων τμημάτων είναι μία υπολογιστικού τύπου μεθόδευση που δε λύνει το πρόβλημα και υποβαθμίζει τα σχολεία.

Η τελευταία Γενική Συνέλευση της ΕΛΜΕ Λάρισας αποφάσισε να απευθύνει κάλεσμα στις υπόλοιπες ΕΛΜΕ της Θεσσαλίας με στόχο ένα Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο.

Εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς να δώσουμε το παρόν για Δημόσια, Δωρεάν, Ποιοτική Εκπαίδευση.

Αγωνιζόμαστε για μόνιμους διορισμούς, άμεση κάλυψη όλων των κενών τώρα, μείωση του αριθμού των μαθητών στις τάξεις και αναβάθμιση του δημόσιου χαρακτήρα της παιδείας.

Σχόλια απενεργοποιημένα.

Powered by themekiller.com